Hello world

Tis november, movember lees ik her en der, een mooie maand om me te gaan bewegen in de blogscene. Online hoor je er anders bijna niet meer bij, toch? En we willen, herstel, ík wil ergens bij horen, bij een community. Vanaf morgen mag ik een paar maanden als community manager bij Kittyhawk in Veghel meelopen en behoor ik tot de Kittyhawk-community. Stel je voor dat ik dit bloggen leuk ga vinden en wellicht volgers krijg naast mijn moeder, zou er dan een heuse SimplySas-community ontstaan? Zou gaaf zijn! Anyway, we’ll keep in touch!

S

Leave a Reply

